Fult och ljuga?

Nu när julen är snart här så kan man gott dra en vitlögn, julklapparna är ju redan inhandlade.. Nej men för o förklara mig så ljög jag för en jävla telefonförsäljare nyss. När det är ett okänt nummer som ringer, brukar jag svara "Goldstrand" istället för med mitt förnamn, för skulle de då vilja prata med Therese så är hon aldrig hemma just då. To bad! Det var såklart just det som hände idag, först rasslar det till lite i telefonen och jag hör inte kvinnan på andra sidan luren, sen presenterar hon plötsligt sig och frågar efter Therese. "Hon är inte hemma just nu". Går något emot mig idag så är det nog bara min karma..

Ibalnd får man faktiskt ta lagen i sina egna händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0