Smakprov av Halmstad

Idag bar det va till Halmstad med Maja för att lasta av lite flyttlådor och pacla upp. Det blev himla mysigt! Har tyvärr inga före-bilder utan kan bara bjuda på efter-bilder :) Allt är inte riktigt klart, ska köpa väggdekorer o sätta upp på en vägg eller två. Sen få upp dator o tv med.

  

Det blev en lunchpaus i city och nu såhär i efterhand kan jag störa ihjäl mig - vi missade att Monki hade butiksöppning
där idag!!!! Tur jag flyttar dit på söndag!

Imorgon blir det jobb (!) nä här är det ingen ro, haha! Ska jobba som eventpersonal nere i Malmö :) Det ska nog blir kul tror jag!

Nu ska jag gå o kissa, sen ska jag krypa ner i sängen. Näst sista natten i en 90 centimeters säng, woho! 
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0