Ojojoj..

Vad helgen har gått fort! Helt sjukt!

I fredags var det förfest hos Andreas. Med ett härligt gäng grabbar som endast drack vodka och Kapten Morgan, satt jag och Maja och smuttade på vårt vin, haha! Stack till Helsingborg med tåget sen blev det Caridnal och sen Tempel. Jag hade riktigt, riktigt roligt. Funderar dock på att göra en efterlysning "var är du kille, i beige tröja som jag dansade med på Tempel?" jag verkade tydligen känna honom, har mina källor berättat, haha!

Jag och Maja gick o la oss samtidigt som tuppen gick upp och sen blev det frukost på Harald's. Sen vid halv tre körde jag och Theuer till Göteborg för att titta på Madonna! Herre gud vad det var bra! Tre plus? Släng er i väggen! Fyra, minst!

Sen ska jag avsluta med att skriva - Jennifer Lopez släng dig i väggen. Madonnas rumpa är nog faktiskt snyggare än din.


Kommentarer
Postat av: Theuer

Haha, bra avslutat :P

2009-08-10 @ 15:15:10
Postat av: anonym

hon e grym!

2009-08-15 @ 02:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0