Med sorg i mitt öga, eller nått!

Jag flyttar om hela 5 dagar! När jag tänker närmre på det så kommer det upp massa olika tankar. Ska bli så himla skönt att lämna denna staden ett litet tag, har i och för sig inte varit där sen typ karnevalen men ändå. Allt snack om skottlossning o bomber gör ju en mörkrädd. Men sen lämnar jag också närheten till mina vänner och beger mig ut på okänd mark. Himla spännande och kul, men ack så nervöst! Även om jag har så himla mycket mer nervös för 2 år sedan när flyttlasset gick mot Kalmar. Då var jag så fruktansvärt nervös, men idag är jag två år äldre och har två fyllda år med olika sorters erfarenheter. I Kalmar var allt nytt, fixa tvätten själv, åka och handla, helt enkelt att bo helt ensam. I Halmstad kommer jag att göra det igen, men jag kommer förmodligen stöta på mina goa hyresvärdar lite då o då, likaså att få besök. Brodden har t.ex. sagt att han ska hälsa på "minst 5 ggr" och Maja skrev att bara föratt jag flyttar så "slipper jag henne inte så lätt". Känns bra tycker jag! Nu ska vi bara se om ni håller det, tcykte ju att det var litta dåligt med besök uppe i Kalmar... Höhö!
 
Men egentligen, vad är 20 veckor jämfört med 3 år?! Nä just det, ingenting! Det är ju bara som en lång semester från Skåne och Landskrona, haha!

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Kommer sakna dig grymt mycket även om det "bara" är 20 veckor <3 Och jag säger som brodden, jag skall hälsa på minst 5(0) ggr!!!!

2009-08-25 @ 10:08:53
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Kissdockan

eeh..alltså nollan inom parantesen stod inte för 0 utan för en extra nolla till 5an så att det blev 50 xD kände att det behövde förtydligas hahahaha

2009-08-25 @ 10:09:39
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha! Sötis :P men jag förstod faktiskt att det stod för 50 ;) höhö

2009-08-25 @ 11:30:48
Postat av: Jennie Adawi

Detta kommer bli hur bra som helst, du har sagt ett tag att du vill ha en paus från allt så detta kommer gynna dig :) Det är inte lika långt som till Kalmar heller så det blir lättare att ta sig dit både ekonimiskt och tidsmässigt :) Jag hälsar på jag också, det har jag lovat :)

2009-08-25 @ 12:25:37
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: Brodden

Maja ska alltid vara värst ;( Bara för det ska jag besöka dig minst 5(00) gånger :D! HAHA

2009-08-26 @ 15:39:34
URL: http://brodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0