Lugna veckan!?

Sitter återigen på jobb, öppnade här för fem minuter sen. Tror det blir max 15 personer här på besök idag, mend et återstår att se.

Har en hel del som jag måste hinna med innan fredag nästa vecka då jag slutar här på B-bäck. Ska lämna in en uppgift idag som jag inte är nöjd med för fem öre. Får gå igenom den igen o se om jag kan ändra lite, sen blir det att plugga till omtentan som jag ska ha på tisdag. Vet inte hur det ska gå. Sen någonstans där emellan ska jag festa o gå på kalas med.. Sen är det dags för flyttpackning, vilket i o för sig är himla skoj. Räknade ut att jag kommer att bo i Halmstad i ca 20 veckor. Ska även klippa och färga håret på tisdag och förhoppningsvis fixa ögonbrynen redan nu på lördag. Får se om jag ser ut som en ny människa när jag lämnar Skåne, haha!

Skriver mer sen, ska kolla igenom helvetesuppgiften...

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Säg till om det behövs hjälp med flyttrelaterade saker, I will help you :D <3

2009-08-12 @ 10:36:40
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0