Jobbdags!

Sitter på jobb nu, har nyss skickat iväg en grupp på promenad och en grupp på studiebesök. Så här sitter jag helt själv med min cacao creme och macka med kräftost på och fikar lite. Läser med ett leende på läpparna om prinsessan Madeleines förlovning och ska vara hemma till klockan 16.00 idag :P

Ska fika klart och sen ta mig i kragen och plugga lite, har deadline imorgon kväll. Känner hur paniken kommer krypande som kallar kårar längst kroppen.. Haha!

Just har ju glömt att skriva om en dam som var här förra veckan som försökte para ihop mig med en vakt... Han var både jäääätte söt och jääääätte trevlig sa hon, haha!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Och hur slutade det då?

Med ihop(parningen) alltså ;P

2009-08-11 @ 15:15:56
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0