Ibland blir man rädd..

Hade ett gäng glada Bornholmbor på studiebesök här idag. Nu efter lunch blev det lite plock för mig, de struntade i att plocka undan lite skräp såsom tomma muggar och servetter. Sen nu när jag skulle gå och fylla på min vattenflaska då ser jag att de till o med har hällt ut kaffe i vår vattenautomat. Därav min rubrik.

Bornholmsborna kunde mycket bra svenska, vissa av dem talade till o med det flytande. På vår vattenautomat står det en liten lapp med texten "Obs! Häll inte ut överblivet kaffe i vattenautomaten!" Hur svårt var det att förstå? Scheisse!

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

Haha herregud!



Det är som Brodden som tittar på kaffemaskinen och lappen "Tag ej bort den undre muggen" och sedan tar bort muggen o tänker slänga den xD hahaa

2009-08-17 @ 13:26:35
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Brodden

Då vill jag gärna försvara mig lite (A)

Det var tidigt på morgonen, jag var trött och hungri. Alltså okoncentrerad. Så långt är ni med?



Och skyltningen suger faktiskt :(

Jag la inte ens märke till lappen haha.

Så döm mig inte, allt skedde av naturliga skäl!

2009-08-17 @ 17:14:33
URL: http://brodden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå suger? Den sitter för fasen precis ovanför hyllan, haha! Är man ung o naiv så... haha

2009-08-17 @ 19:47:08
Postat av: Brodden

Hahaha men då får ni göra större skyltar så alla ser :( Är ju faktiskt rätt kort (A) hahaha

2009-08-17 @ 20:15:05
Postat av: grahl

kort apa

2009-08-17 @ 21:05:18
Postat av: Täääääss

hahaha! Det är för fasen bra o va kort då... eftersom den sitter typ vid min höft.... hosthost

2009-08-18 @ 07:54:19
Postat av: Brodden

Äe BITE ME all of you hahaha!

2009-08-18 @ 17:14:24
URL: http://brodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0