Helgen är återigen förbi

Det är väl fan va helgen går fort! Imorgon går jag in på min tredje vecka på jobbet, denna veckan kommer att bli fullspäckad, har jätte mycket saker jag måste hinna med, både privat och i jobbet. Men det är kul, bättre det än att rulla tummarna liksom.

I fredags var fika på jobb eftersom det var Elisabeths sista dag, sen körde jag till Hbg för att min lilla kusin fyllde hela 4 år. Vi mös i mormor/farmors tröja och åt gooood mat, haha! Fick även imponera med mina ickeexisterande fotbollskunskaper....

Sen körde jag hem, satte på tv:n och somnade fint vid tjugo i elva. Sov i hela 10 timmar så jag svävade på moln hela löradgen, haha! Städade och pysslade ihop ett armband som jag sedan hade på kvällen. Blev faktiskt riktigt nöjd med det! :) På kvällen stack jag hem till Elin och Andy. Vi var väl ca 13 pers där som förfestade, vid elva tiden drog vi ner till hamnen och dansade hejvilt till 50/50 som spelade. Det blev "kasedans" och en jackhög, haha! Måste bara skriva om det mest oförutsägbara som hände på hemvägen till Elin och Andy. Maja och jag stod och larvade oss och "pussades" och då helt plötsligt drar Fredrik i min arm och säger "nu tycker du inte att det är så roligt va?" och pussar mig på munnen. Maja börjar asgarva och likaså Elin, själv står jag orörd och mega chockad. När jag väl fattat vad som hänt skrattade jag så mkt så jag knappt fick luft, hahah!
Det var lätt kvällens!

Vaknade med världens huvudvärk, hämtades sedan av mamma och stack hem och fick världens godaste hamburgare, haha!

Nu ska jag snart äta kyckling, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0