"Har det varit en läcka, för jag håller på o dö?!"

Igår ringde det hit en dam och frågade om det varit en läcka på Barsebäck "för jag håller minsann o da på att dö här" sen frågade hon om det kunde vara kometen som kom på 80-talet.. Jag och Alex stod som två frågetecken med luren i örat, haha! Och nej, det har inte skett någon läcka på barsebäck. Det finns inte ens klvar något som kan läcka ut.

Ungefär lika roligt som när Elisabeth fick samtalet om att det skulle ligga ett par löständer i en av papperskorgarna. Så hon tog på sig handskar och började leta, hahaha! Gubben som tappat dem kom sedan och hämtade dem och tackade så mycket. Galet kul!

Igår hade vi bara tre besökare, så om ni inte har något att göra kan ni ju hjälpa mig att öka antalet idag.. :P

Kommentarer
Postat av: Theuer

Hahaha, vad är det för människor?

2009-08-04 @ 09:47:47
Postat av: Kissdockan

Hahahahahaha! xD

2009-08-04 @ 11:32:03
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0