Lägenhetsansökan

Igår ansökte jag om två olika lägenheter, håll tummarna för att jag får en av dem! De är inte särskilt stora, men de har i alla fall en ugn, hahah!

Har redan småplanerat lite grann, det är oundvikligt för mig att inte göra det, hahah! Så därför efterlyser jag nu en overhead apparat, är det någon som har tillgång till en? Har också hittat riktigt balla saker till badrummet, så ni kan ju hålla tummarna igen, för att jag får ett vitt badrum, haha!

Nu ska jag plugga lite. Puss!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Ullared, here we come , soon :D

2009-04-16 @ 12:34:11
Postat av: Cornelia

Hej! Jag är ute efter inspiration eller omdöme kring kursen Mode&Trender i Helsingborg. Då hittade jag dig. Jag skulle gärna vilja ställa någon fråga kring det. (skicka gärna din mail)

2009-04-16 @ 18:45:32
URL: http://www.fashionandpoetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0