Helgslut!

Nu är det återigen söndag, vädret är inte alls lika fint idag som det var igår, så himla typiskt!

Gick ut med Hannis i fredags, men först blev det vin och ostbricka med vindruvor, brieost, ädelost och physalis. Mums! Var hemma igen vid halv två, sen hämtade mamma o Marucs mig vid 10 och vi käkade en underbar frukost ute i uterummet. Sen hjälpte jag mamma och sopade runt hela vår mur och fixade lite. Sen blev det en timme i solen på terassen, riktigt härligt!

hade en underbar lördag, med god mat och härligt väder! På kvällen tittade jag och mamma på Försoning, en film vi inte riktigt blev kloka på förrän den var slut, haha!

Idag har jag typ inte gjort ett skit, förberedelse inför påskhelgen kan man väl säga :P Det bär ju snart av till Göteborg, woho!

Nej nu ska jag göra något roligt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0