Hektiska veckan

Har haft sjukt mycket att göra i veckan, eller ja lagom mycket kanske man kan säga. Var i alla fall ledig i onsdags så jag o Marcus körde till Malmö för att shoppa lite kläder till honom. Det blev en jäkla tur, haha! Gick från Entré ner till Hansa o runder i stan, sen bort tillbaka till Entré. Han köpte i alla fall jacka, t-shirtar o en collagetröja vilket var målet med minitrippen.

Igår var det en heldag i skolan, likaså idag. Har en hemtenta som ska vara inne på onsdag och den ska såklart inte skrivas själv. Vi har megaproblem med att komma in i datorsalarna så nu är min "partner" o yrar efter vaktmästaren, haha!

Ska bli meganice med helg! Ska sola o förhoppningsvis shoppa lite :) Sen måste jag nog plugga lite.. (Tänk 12e juni, tänk 12e juni...)

Ikväll ska jag o Brodden cykla in till stan, haha! Det ni ;P Tänk att jag fått med mig cyklisten på en liten cykeltur!

Skriver kanske mer sen i helgen, om inte ha en bra helg!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Jag börjar misstänka att du vill ha ihjäl mig :(?

Hahaha

2009-04-24 @ 12:23:21
URL: http://brodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0