Jahaja..

Usch jag orkar egentligen inte skriva något i bloggen.
Har inte skrivit på snart en vecka (?!)

Men får väl ta o skriva lite iaf :) Hade filmkväll i fredes med pojkarna Linus, Fredrik och Fredrik. Det blev pizza och Mystic River. 34 minuter in i filmen satt jag i fåtöljen och grät, sen en kvart senare grät jag igen. De bara mobbades...

På lördagen var det inflyttningsfika hos Miki, sen var det hemom för duschning och tillfixning sen in till stan igen för inflyttningsfest hos Louise. Trevligt värre! Jag och Stoffe hade det hur kul som helst ute på gården när vi gungade, hahah! Sen blev det ner i stan en liten runda, träffade Kajsis och Annelie där :) Hade fått såna jävla skoskavsblåsor när jag blev "tvingad" att gå runt i halva stan halva natten, haha!

Igår träffade jag Maja och Malin i Lund. Blev lite fattigare, men en tröja, en t-shirt och ett par chinos rikare ;)

Har inte blivit mycket skola i veckan, varit ledig så himla mycket :P Ledig idag med, haha! Och har inte fått mina böcker än så jag kan inte direkt plugga så mycket.

Nu ska jag iväg till tippen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0