Ingen fantasifull rubrik

Nu har helgen gott och det är måndag igen. Det går nästan för fort, haha!

Om fyra veckor fyller jag 20 år! Ska skicka ut lite inbjudningar de närmsta dagarna, så håll utkik ;)

Var på 20-årsmiddag hos Grahl i lördes, mycket trevligt :) Vid elva så drog vi in till stan och ner på Tycho, sen tog jag och Brodden tåget hem :)

Söndagen bestod av slapp, mådde inte så bra. Va sjukt trött. Drog in till Korpen för att hålla Kajsis sällskap och titta på pojkarna när de lekte av sig. På kvällen blev det pizza och film med Grahl och Brodden.

Körde Marcus till skolan imorse och hämtade mina skolböcker på vägen hem. Ska faktiskt öppna den ena boken nu har jag tänkt, haha! Ska i alla fall plugga ikväll, har grupparbete imorgon så får vara påläst, haha!

Senare idag blir det match.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

hejsan. har suttit och läst lite gamla inlägg i din blogg och såg att du läst media management i kalmar. vet inte om du fortfarande gör det men hur är utbildningen? bra lärare? mycket plugg? svårt att förstå? etc. lite nyfiken funderar nämligen att söka in om ett år. så v ille bara höra med någon som läser programmet. mvh linda

2008-09-16 @ 22:06:27
Postat av: Therese

Hejhej, nej jag läser inte där längre. Utbildningen är faktiskt himla bra, den passade dock inte mig så värst bra så därför men den är både praktisk och teoretisk. Lärarna är verkligen hur bra som helst, i och med att man blir bara en klass på runt 30 elever blir det en annan relation med lärarna :) Plugg är det ganska mycket i och med att det är fem veckors kurser. Svårt att förstå kan jag väl inte påstå :) Lycka till!

2008-09-17 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0