Helgens bravader

Helgen började med mat och fest i Lund. På lördagen blev det frukost och snack innan det bar iväg hemåt igen.

Var helt slut på lördagen, somnade två timmar på eftermiddagen, sen så blev det duschning och så bänkade jag mig framför tvn för att se nedsläppet i matchen mellan Rögle och Färjestad. På kvällen åkte jag in till Jennie för att se film med hon och Louise. Det blev Ps. I love you, vilket också innebar en hel del tårar... Usch, vilken bölefilm!

Idag har jag varit ledig men har hunnit med ganska mycket. Började dagen ute i Tullstorp med mamma, sen lagade jag mat och efter det blev jag hämtad av Brodden då vi åkte till Center Syd. Där blev det ett par skor och en klänning. Har bara bild på skorna :)

Nu ska jag snart glo på Las Vegas sen ska jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0