Dagen efter..

Efter lite vinpimplande hemma hos Jennie så drog jag, Louise, Louise, Sofie, Sara, Jennie och Love ner i stan :) Louise skjutsade mig och den resan kommer jag sent glömma, haha! Min rumpa har fortfarande ont! Landskrona är inte särskilt vänligt när man ska skjutsa på en cykel, de där kullerstenarna gör en aning ont...

Gick inom en runda på Tycho, sen vidare till Inferno där det var Sex and the City tema. Men det var väl inget speciellt kan jag tycka. Sen inom Akro för att hälsa på Kajsa, Sandro och Carina :) Stannade där ett tag, fick sen med mig Kajsa till Tycho. Spink hade sin sista spelning för säsongen och Oscar var så klart nere och spelade :D Där var mycket folk ute, men ändå inte det öset det brukar vara, trots att det är lönehelg :P Stack sen tillbaka till Akro med Sofie och hennes vän Malin :) Satt där ett tag, men sen ja så rörde jag på mig igen och hittade Louise och Stoffe på Tycho, sen gick vi hem :)

Ikväll blir det 20-årsfest för Katarina som blir hela 20 år gammal på måndag :) Har hört rykte om att det blir supergod mat...

Har redan varit väldigt kreaktiv idag. Ni får se vad jag gjort imorgon :)

Nu ska jag försöka plugga!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0