Tack!

Tänkte skriva lite om helgen och allra först tänkte jag tacka för alla fina presenter jag fick :) Och tack för alla grattis-sms, haha!

Kanske kan skriva ut lite av det jag fick.. Jag fick massa saker ifrån Steninge Slott, bl.a glas, ljuslyktor  och karaffer, sen fick jag en ljuslykta, massa presentkort, väska, pengar, blommor, tavelram, parfym osv.

På fredagen kom det 12 underbara vänner hem till mig för att fira mig :) Det blev god mat och god dricka. Johan stod för musiken och det blev kalasbra! Sen vid tio tog vi bussen in till stan. Träffade massa trevliga människor inne i stan, minnet sviker dock lite grann några timmar när vi var på tages. Men som tur är har man rara vänner som har lite bättre koll, haha! Ringde Anton igår för att få lite klarhet, men jag blev inte mycket klokare, hahah! Carina försökte luras genom att säga att hon såg mig strula med en 40-årig svettig polack utanför Tages.... Zebastian var dock inte till särskild stor hjälp, hahah! Han minns ungefär som mig tror jag :P

Dagen efter mådde man som man förtjänade. Hade kalas klockan 18 och fick även då god mat, men höll mig nu till Cola.. Fick även den bästa bordherren - min lilla prins Adam. Han var så underbart söt, det är han alltid men det var något extra den kvällen :P Man fick muta honom för att han skulle äta kycklingen, men sen när tårtan dukades fram hette det "den ser smaskig ut"

Thomas och Catrin fick göra allt för att få med honom till Helsingborg. Catrin sa till Adam "Tess kanske kan hämta dig på dagis nån dag.." då vänder Adam sig om, tittar på mig och ler lite finurligt "kaaaan du det?". Världens goaste 3-åring.

Skrivkramp.

Puss ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0