Stulen sjal!?

Jag är faktiskt jävligt arg!

Blev både dåligt bemött och inte tagen på allvar igår när jag skulle hämta ut min jacka på Tages i Landskrona. Först fick min killkompis min jacka när han stod i kön, de hade läst fel nummer hette det. Sen fick jag min jacka utan sjal. Hade nämligen tryckt ner min stora mysiga gråa sjal i ena armen på min skinnjacka och nej den kan inte trilla ut om man inte drar i den. Har nämligen haft den så flera gånger innan. Jag påpekar detta för garderobspersonalen att jag ska ha en sjal med, men då svarar dem "nej där va ingen sjal". Erhm, nej tack det kan jag också se men jag lämnade in en... Så efter en stund av tjat gick de in och kollade på golvet, där låg den inte heller. Sen säger den ena "har vi lämnat ut den till någon annan har vi inget minne av det!"

Ja men det var ju trevligt att höra! Min jacka fick jag men sjalen som låg gömd inuti finns inte längre?! Det känns ju väldigt bra. Inte ens en ursäkt fick jag.
Det kallar jag service...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0