Söndag igen

Första tentan på Lunds Universitet är avklarad, kändes sisådär om jag ska vara ärlig. Det var som tur är fler än jag som kände det såhär, haha!

Har haft en väldigt lugn helg, i fredes blev det filmkväll med mina kära pojkkompisar, haha! Bestämde att det först blev pizzerian här i byn så vi gick upp där och beställde. Det skulle ta 35 minuter. Så vi fortsatte mot ICA och handlade lite dippa, sen väntade vi.. Och väntade och väntade. Till slut (efter en timme) och mega mycket kaos på pizzerian tog vi bilen och körde in till Fäladen, där vi fick våra pizzor efter ett litet tag.

Igår fyllde min kära lillebror hela 17 år gammal, grattis! På förmiddagen/lunchtid blev det lite presentöppning. Han fick en t-shirt och en halsduk av mig (det blev skit bra Maja, haha) sen fick han en rakapparat "det måste du ha nu när du blir man" sa pappa, en tjocktröj och så fick han en parfym. Åkte sen till Center Syd och där lekte jag personlig shoppare och såg till att han fick ett par jeans och tre t-shirtar till :)

På kvällen kom mormor över på mat så det var hemmakväll, jag slängde mig i sängen och tittade lite på Stjärnor på is följt av Sing a long och Extra Extra. Man blev ju inte liiite sugen på att åka skridskor när man såg det programmet!

Idag ska jag fixa tågkort och börja plugga lite :P

Puss ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0