Skojakt!

Var på Center Syd igår med Brodden, inne på Wedins hittade jag ett par sjukt snygga skor. Provade två storlekar, båda passade. Sen när jag provade det ena paret så var de jätte trånga och kunde inte ens dra upp dragkedjan, provade därför det andra paret som var lite lösa. Hade det varit ett helt oanvänt par hade det nog funkat.

Jagade fatt i Maja när jag kommit hem för att höra hur Wedins är i Lund, så Majsan stack ner till stan idag och kikade, sen ringde jag på jakt efter mina skor. De fanns inte där. Så jag tog bilen och körde ut till Center Syd idag igen, haha! Provade skorna idag igen och nu passade det minsta paret perfekt. Först 30% rabatt och sen en 50krsrabattkupong på det, ja men jag tackar!

Så nu står de nere i tvättstugan insmorda i minkfett (?!) snart ska de poleras, haha! Låter som värsta bilen..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0