Plugghelg!

Igår sprang jag och Jennie halva Malmö runt på jakt efter maskerad/halloweenkläder, har nästan allt klart för mig nu. Behöver bara en sak till :) Så det känns faktiskt helt okej, haha!

Igår blev det bowling med mina "pojkvänner" haha! Bara för att jag inte ska vara sån dålig förlorare tänker jag skriva att Theuer fick tre stycken strikes på rad och var vår vinnare, Grahl kom tvåa, jag trea och Brodden kom därmed fyra och sist, haha! Sen stack vi till Häljarp för att käka pizza, vilket innebar en timmes väntetid.... När vi fått pizzorna stack vi hem till mig för att käka, efteråt så plockade jag fram min lilla kärleksbrevslåda och det blev några hysteriskt roliga skratt. Där var bland annat några "överdrivnabrev", listbrev, "självmordsbrev", teckningar osv, hahah!

Har varit på Center Syd med Marcus idag, han hittade som vanligt något.. Idag blev det en wct-tröja från Fred Perry - sjukt snygg!

Vi stack också in om den nya outleten, Outlet Syd, för att kolla in det. Sjukt mycket folk! Hade man haft ork och tid hade man nog kunnat göra en massa bra kap. Där var hyffsat mycket jeans, allt ifrån Acne, Replay, Filippa K, Tommy Hilfiger osv.

Nu blir det till att plugga satan, sen blir det lite lugnare ikväll, ska försöka läsa så mycket som möjligt. Sen imorgon kommer förhoppningsvis Johan hit på lite filmmys :)

P.o.K
= Puss och kram, haha!


Kommentarer
Postat av: grahl

P.O.K Tess! :D hihihihih, fnissss

2008-10-26 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0