Jag avskyr att städa!

Började städa uterummet vid halv tolv idag, är fortfarande inte kvar. Har dammsugit, putsat fönster och städat runt om fönsterna, alltså befriat dem från hundratals med fluglik.

På dessa timmar har jag också lyckats åstadkomma vissa mindre bra saker, som t.ex. jag råkade att ta itu en glaslykta när jag hade diskat den, sen sprutade jag medel på duken jag ska ha på fredag, men istället för att fläckarna skulle gå bort blev det fläckar utav medlet. Blir smått galen!

Ska göra klart där och sen ta hallen.


Jag vet en som kommer att somna gott ikväll...

Kommentarer
Postat av: Tessie

söt blogg :) trevligt att läsa..

2008-10-09 @ 14:21:51
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0