Who called me?

Ja asså detta låter kanske dumt men

VEM RINGDE MIG NÄR JAG VAR PÅ CENTER SYD?

Jag försökte ställa så bra frågor som möjligt för att få reda på vem det va rutan att ställa frågan "vem är du?" men det sket sig, big time.

Fick i alla fall reda på att du visste att jag var på Center Syd och jag har bara skrivit det i mitt msn-nick och inte sagt det till någon, du ville själv till Center Syd idag, att du ska festa ikväll men inte dricka eftersom du kör, du ska köra eftersom du bor på "landet" och där slutar bussar och tåg att gå vid elva på kvällen, du visste om filmkvällarna jag har med Grahl och gänget.

Men vem är denna mystiska man?

Känner du någon som stämmer in på denna beskrvning - hör av dig!


Kommentarer
Postat av: Kissdockan

HAHAHAHAHA detta är SÅ kul :D Efterlysning i bloggen!

2008-11-28 @ 16:43:53
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Grahl

inte är det jag iallafall. håkan?

2008-11-28 @ 19:07:19
Postat av: Tess

Haha! Det är inte så kul längre, vet fortfarande inte vem det är :P



Nä, Håkan stämmer inte in på det vi pratade om, haha!

2008-11-29 @ 11:07:44
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/
Postat av: grahl

nej, men någon kanske bara dummade sig? sa saker som inte stämde?

2008-11-29 @ 11:58:59
Postat av: Tess

Nej det verkade inte som det asså, han pratade på som om vi var värsta kompisarna och han visste saker som inte allt för många vet om :P Sen i slutet sa han bara "nej, men vi hörs sen, hej" haha

2008-11-29 @ 15:40:48
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0