Söndag, söndag!

Satt uppe och pluggade hela kvällen igår, haha! Kul va? ;P Somnade vid halv två tiden, sen idag vaknade jag vid kvart i nio. Skulle träffa Sofie och Fred på isbanan vid halv tolv. Så kom dit och tog på mig skridskorna, haha! Kände mig som Bambi redan utanför isen. Ca två år sedan jag åkte :P

Aja, jag gick på i alla fall och höll mig undan ifrån fartdårarna som åkte tvärsa, haha! Åkte några varv med Michelle och hennes kompis, kände mig helt skakig, men jag klarade mig igenom det haha!

Det slutade i alla fall bra, jag ramlade inte eller något sånt :P Vid ett körde jag hem och började plugga igen :)

Ska snart krypa ner och se film :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0