Jag hjärtar Lars W

Jag och Lovisa stack in till Lund igår för att se Lars Winnerbäcks film Solen i ögonen. Och jag måste bara säga att jag är lite smått kär i honom nu. Har aldrig lyssnat på honom, kom fram till att det är två låtar som jag visste och kunde sjunga med till, men det var också allt. Filmen var skit bra, läste i Aftonbladet att den fick fyra plus och det var den verkligen värd. Man fick en jättefin bild utav Lars som artist och som privatperson. Han tycker inte ens att han är värd allt det här han fått sedan han blivit en känd person. Men det tycker jag och säkerligen alla andra som har njutit av hans musik mycket längre ön vad jag har gjort.

Nu är vet jag i alla fall vad han har att ge mig. Jag ska lyssna på Lasse liten och njuta, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0