Helgens festligheter

Igår var det Sandras 20-årsfest. Kom in till stan vid halv nio,l sprang inom City Gross och köpte juice och stötte på lilla Morgan som var iklädd "uniform" haha! Fick supergod tårta hos Sandra och träffade mycket människor! Väldans så trevligt! Sen drog jag och Majsan ner till stan och det blev först en runda på Tycho. Sen bort till Tages, sen Tycho igen. Sen mitt i allt blev det Pölsemannen och telefon med Chrille som tydligen befann sig i Barcelona (!) hahah!

Väl inne på Tages var där faktiskt mycket folk, träffade hur många som helst som man kände tyckte jag :P Fick även en inbjudan om att följa med till ishallen.. Nej, vi stannade kvar på Tages, men det hade ju varit sjukt kul i alla fall, haha!

Efter Tages fick vi skjuts hem av Pettsson, guldvärt! Sen så bäddade vi hemma hos Ingrid och kröp ner :)

Nu sitter jag här i väntan på att komma hem till duschen och sängen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0