Helgens dröm!

Mellan lördagen och söndagen drömde jag något riktigt roligt, haha! Innan på dagen hade jag läst i tidningen o sett att där var valpar till salu.. Det var också så drömmen började.

Mamma tog upp telefonen och ringde till kenneln och köpte en valp. Dessvärre fanns det bara hanar kvar så det fick bli en sådan. Vilket inte gör så mycket egentligen, man slipper att de löper ju, haha! Men i alla fall, vi i familjen skulle nu bestämma vad valpen skulle få för namn. Jag tyckte tydligen Oliver, men det var Marcus inte nöjd med. Så min idé blev den att vi skulle döpa äpplena vi har ute på äppleträdet efter länderna i Afrika. Sen det äpplet som satt kvar till sist fick ett namn av den bokstaven som landet började på..

Det värsta var att det kändes så sjukt verkligt, hade kanske inte förslagit en sådan namnidé på rikigt, men ändå :P


Kommentarer
Postat av: Brodden

Ett tecken på att du kanske får en hund snart, väldigt snart ;D? hostjulaftonhost ;)

2008-11-11 @ 10:46:16
Postat av: Tess

Haha! Njaaa, det tror jag ju dock inte, även om mamma o pappa såg väldigt förtjusta ut när jag visade den valpen som jag visade dig :P

2008-11-11 @ 11:08:16
Postat av: Kissdockan

HAHAHAHA det är sjukt vad man drömmer konstigt!

2008-11-11 @ 14:08:33
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0