Hårfärgning och filmtittning

Igår kom Johan hit och vi stack in till stan och hyrde filmer och fixade pizza, sen hem och satte på Dumpad. Hahaha! För jävla rolig :P Vi såg också nån actionfilm med Keanu Reeves, som faktiskt var riktigt bra. En sådan film som man inte riktigt kan förutse vad som kommer att hända.

Sen idag tog vi tåget vid tio tiden, jag skulle till tandläkaren och Johan skulle hemåt. Det blev en dyr historia hos tandläkaren, 435 jävla spänn för en vanlig undersökning. Helt sjukt! Hade dock inga hål alls så där sparade man en massa pengar, haha! Efteråt tog jag tåget till Lund för att umgås med Maja! Stack in till Åhl'ens för att köpa hårfärg.

Det blev en mörkbrunfärg till Majsan och en ljusare ask blond till mig. Maja blev superduper snygg i sitt mörka hår, själv hade jag hoppats på en annan färg. Det blev dock en varm och hyffsat fin färg ändå :P

Nu ikväll ska jag och Brodden glo på MTV Europe Music Awarads, sjukt nice!

Ledig imorgn med vilket är riktigt skönt! Blir till o med en sovmorgon, sen blir're fäst på kvällen!

Pusstjo!

Kommentarer
Postat av: Theuer

Skaffa sån tandförsäkring där du betalar minst 45kr/mån (om dina tänder är i bra skick) så täcker det i princip alla kostnader! Så slipper du betala så mkt varje gång du ska dit.

2008-11-06 @ 21:45:05
Postat av: grahliz

låt mig gissa - street kings? :)

2008-11-07 @ 02:01:50
Postat av: Tess

JA! Så hette den :P

2008-11-07 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0