En datafri dag

Hade en datafri dag igår, det var faktiskt rätt skönt, haha! Åkte till Lund vid elva för att lämna tillbaka en bok jag lånat, sen drog jag ner i stan en runda. Vid tolvtiden kom Maja ner och så gick vi och fikade. Sen kom Carro också dit :)

Vid tio i två tog jag tåget till Häljarp där mamma och Marcus hämtade mig, så körde vi till IKEA och Väla. Blev en tur inom IKEA där jag fick mina små julfigurer, sjukt fräcka! Sen in på Väla för ännu en jackjakt. Jackten slutade dock lyckligt. Fick min älskade Snowline jacka och Marcus fick också sin älskade jacka :) Så i bilen påväg hem så satt vi med två stora leenden!

Idag så tog jag sovmorgon, ska städa och plugga och gå upp till ICA för att hämta ut mitt paket från H&M.
Sen ikväll ska jag in till Jenniepennie :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0