Uppdatering

Egentligen har jag ingenting alls att blogga om, haha! Men vafan, får väl göra mina kära läsare glada, höhö.

Idag är det tisdag. En riktigt jävla bra tisdag. För ikväll 20.00 börjar Gossip Girl igen på Kanal 5. Då kommer jag och mina NonStop ligga i sängen. Sen 21.00 är det semifinal ett från Eurovision Song Contest i SVT direkt från Beeeelgrad. Kommer alltså att vara sängliggande då också, den enda skillnaden är bara att mellan 20.00-21.00 får man inte störa mig, men sen är det fritt fram. Haha!

Är ledig imorgon, men ska sticka till skolan efter lunch och börja på den sista uppgiften. Brodden och Theuer vet vad jag måste göra för att bli godkänd, haha! Usch, usch!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0