Tips?

Är det någon som har tips på hur man blir trött?

Igår kväll hände det ganska mycket, telefonsamtal hit o dit, känslor här o där. Ja det var lite sisådär faktiskt. När jag och Jennie väl lagt på så låg telefonen på nattduksbordet för att jag skulle ju faktiskt sova, men det kändes som att jag hade myror i brallorna. Jag var såå jävla rastlös. Så det var ju bara att sätta på tvn igen och titta lite, det hjälpte dock inte så jag provade att försöka sova igen men nej. Sen helt plötsligt ringde Maja. Haha! Så där låg jag, heltklarvaken och pratade en massa känslor o mög klockan två, haha! Maja var dock i fullgång med tentafirande, haha!

Så ja, här sitter jag nästan helt utvilad. Ska fixa mig lite och sen dra till skolan efter tolv och börja koda min webbsida - om Häljarp. Hahaha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0