Mycket ringande

I natt har det ringt och ringt. Först ringde det vid halv ett, men jag orkade inte svara, ahah! Sen ringde det vid halv två men då sov jag tydligen, men en halvtimme senare vaknade jag av att Jennie ringde. Hahahah! Ja, vad ska man säga. Hon lät helt ledsen och frågade gång på gång "när kommer du hem?" så svarade jag "om fyra dagar" men det var tydligen inte bättre fär hon svarade bara "det är ju helt läääänge" hahah! Man kanske ska påpeka att hon va full... Haha!

Sen hade det ringt vid tre igen och sen vid fem ringde det sista gången och då vaknade jag, haha! Och personen i luren blev helt förvånad över att jag vaknade. Han trodde jag sket i honom, hm det kanske man skulle gjort istället :P

Men nu är jag i alla fall vaken. Har en lista på saker som ska göras idag. Det mesta är städning, haha! Det får ju se fint ut nu när man får besök :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag var inte full (A) HAHA du, när du kommer har jag så mycket att berätta... AHAHAHA.... men du? DET ÄR LÄNGE JU! Miss you

2008-05-31 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0