Grillfest

Igår var jag på grillfest hos Louise. Malin, Louise, Thom, Elin och Sofie var också där :) Sen kom också Martin och lite senare efter det kom också tre kompisar till honom. Trevligt trevligt :) Blev musik, mat, dricka och lite dricka :P

Vid tolv drog jag vidare till Tycho för att träffa killarna. Hittade dem på första försöket woho, haha! När allt stängde så "hängde" vi på torget ett litet tag, sen gick vi bort mot Fia och Martin och därefter blev det en tur till Kopparhögarna och sen hem till Fia och Martin igen där allt avslutades. Ett jävla flängande.

Att sova på soffan var inte så farligt som det brukar, det var istället riktigt mysigt :) Vaknade vid tio av att Martin hade letat sig ut från sovrummet för att ta en cigg. Sen när vi andra tre hade gått upp hade han dock gått och lagt sig igen. Sen kom Fias minihund Gucci hem. Vilken sötnos! Enligt M så var han "inte större än en morgontoffla" hahaha!

Fia, jag och Gucci gick till Hemköp och köpte bullar så när vi kom tillbaka blev det fukost :) En riktig mysig morgon :)

Om två timmar ska jag äta middag hos farmor. Ska bli kul att träffa henne, det var ett tag sedan nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0