Eurovision Song Contest

I bakgrunden hörs just nu en tokig liten långhårig snubbe på SVT.

Tyckte att Charlotte Perrelli gjorde ett makalöst bra framträdande. Hon var snyggare än nånsin och hon satte alla kameravinklar, bättre än någon annan.

Idag kom, som jag tidigare skrivit, mamma och pappa upp. De anlände vid tolv, pappa satte direkt igång med att måla, haha. Det hade nämligen åkt av färg från mina vita väggar där jag haft lite lister, så det fyllde han i medan jag och mamma gick ner för att hämta orginal handtagen. Mamma skulle dock låtit bli att följa med, för hon skadade sig i trappan. Hon stukade högerfoten riktigt illa. Just nu har hon en svullnad stor som en tennisboll och är väldigt blå. Inget kul alls.

Vi åt lunch på 4 kök och sen blev det en runda i stan, ner om Baronen och så. Sedan fortsatte vi mot lägenheten igen för lite mer fix. Middag blev det på Stekhuset. Sen drog vi hem vid kvart i nio och slängde oss framför tvn för att heja på Sverige!

Skriver mer imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0