En perfekt helg..

..nästan i alla fall.

Fredagen var helt perfekt, lördags eftermiddagen likaså, sen lördagskvällen kvällen med middag hemma hos farmor med Lasse och Solveig. Men sen var det bara segt, jag var fruktansvärt trött, haha! Men många roliga telefonsamtal fick mig att överleva, haha! Vid halv två åkte vi hem och då kröp jag ner i sängen och pratade lite till i telefon, sen ska jag tydligen ha pratat i telefon igen vid halv fyra. Inget minne alls.

Idag har jag slappat på gräsmattan med iPoden i öronen, mega nice! Hoppas att det blir fint väder i Kalmar nu fram till vår sista tenta, ett perfekt soltillfälle!

Nu ska jag packa ihop mig och sen vid åtta ta tåget till Kalmar. Denna helgen var för övrigt den sista helgen som jag bara är "på besök" i Skåne innan sommaren, wohooo!

Imorgon kommer Majsan och Mollsan hem, wiiiie!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0