Dagen som gått

Skola idag. 9-12, men stannade kvar till kvart i två för en extra "lektion" med Björn :) Tack så hjärtligt! Mycket uppskattat.

Sen åkte jag hem med luren i örat, haha! Lite snack med Jennie, sedan var det dags för träning. Blev skidgrejen, ngn grej för ben och rumpa och lite styrketräning, sen solning och massage. Meeega nice!

Se har jag typ snackat i telefon hela kvällen känns det som, hade dock en paus när jag lagade pannkakor :) Det är trevligt som tusan med en massa telefonsamtal, haha! Pappa ringde för en liten stund sen, "har du suttit i telefon eller?". Oops haha, visst hade jag det :P

Nu ska jag glo klart på Sanningens Ögonblick, sen är det Dirty Sexy Money och packning som gäller.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0