Back in business

Tänkte att ett litet blogginlägg skulle vara trevligt, haha!

Nu är valborgsfirandet överstökat, likaså Malins 20-årsdag. Det blev en väldigt trevlig Valborg. Åkte in till stan vid 12, ner i stan och fixade lite saker där, tillbaka till Jennie för att greja. Sen när vi var klara kallade duschen och drickan, haha! Vid tjugo i elva tog vi bussen ner till stan (Baggens). Mycket folk! Träffade Sandro och favorit-Kajsa. Sen var Anton också där, haha! Jennie slängde i princip in mig i Anton, haha! Tror han blev en aning chockad.

Sen efter Baggens drog vi vidare till Strand. Där var ännu mer folk, haha! Var där väl inte sådär jätte länge utan sen gick jag ut i regnet igen. Sen kom jag tillbaka nerblötad och allmänt frösen, haha! Jennie och jag tog sen taxi hem till Häljarp.

Igår var det då dags för montering av möbler hos Jennie. Kära nån säger jag bara. Höll på med en byrå från tolv till kvart över två, haha! Sen var det pizza-time! Muuums! Därefter tog vi köksbordet och stolarna och då var det klart, tjoho!

Nu ska jag fixa mig och åka och shoppa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0