Uuuuuue!!!!

Klickade in på Aftonbladet nyss o ser översta rubriken "Död mus låg i chipspåsen"

FY FAN VA ÄCKLIGT!

"De satt vid tv:n och mumsade chips när mitt barnbarn fick hår i munnen, säger Thomas. Håren var pälshår från en död mus. Kvar i påsen låg kadavret, bland chipsen som de ätit av"

Jag finner fantamej inga ord för hur jävla äckligt jag tycker att detta är!!!!

Detta var på ICA Maxi i Partille. De tror att mammamus har fött sina musungar inne på chipslagret, men hur f-n har de kunnat komma in i påsen? Och om det varit hål i chipspåsen i butiken, vem köper den i så fall? Hmm!

"Ica har bland annat erbjudit dottern psykologhjälp.

- De säger att de betalar för en psykolog. Vi har fått en tusenlapp och en blombukett också, men det hjälper ju inte mycket. Hon är ju vegan och det här har varit väldigt jobbigt för henne, säger morfar"

HAHAHA! En tusenlapp?! Jag hade stämt dem, ärligt asså. Jag hade för fan aldrig kunnat äta chips eller något annat som legat i en sådan påsen igen. Och för att inte tänka på hur dåligt man hade mått, usch!

Nu ska jag i alla fall laga lite musfri mat.


Kommentarer
Postat av: Brodden

Önskar det hade varit jag som drabbats utav det xD! Först och främst hade jag stämt dem på as mycket pengar och sen så hade jag aldrig mer ätit chips ( vilket är bra xD ) hahaha!

2008-03-14 @ 15:47:57
Postat av: Anonym

Men det borde ju vara i chipsfabriken det hänt, inte på ica...

2008-03-15 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0