Smått o gott

KÄRLEK

1. Är du singel nu? Ja som in i bomben
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? Förhållanden är trevligare
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Nej
4. Har du playat någon ngn gång? Inte vad jag vet
5. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Mjo
6. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Absolut
7. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja, bla kärleksbrev
8. Somnat gråtande pga kärleken? Jo
9. Varit på en blind date? Nix


FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Japps
2. Har du några syskon och isåfall vad? Ja, en bror
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Bråkar inte alls
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? Lägenhet
5. Har du eget rum? Bor själv
6. Vilken färg har du på tapeterna? Vitt, sen en beige fondvägg
7. Brukar du måla på väggarna? Nä?
8. Har du en tv i ditt rum? Ja
9. Stor eller liten säng? Jag föredrar stor, men har liten


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Pass
2. Sov med dig i samma säng? Pass
3. Du delade ett riktigt skratt med? Marcus
4. Du gick på bio med? Vetifan
5. Du höll i handen? Pass
6. Du var på stan med? Maja och Fredrik
7. Delade en pizza med dig? Ingen
8. Du fick telefonsamtal av? Mamma
9. Skicka ett sms till dig? Mattias
10. Du kramade? Mattias


ÖVRIGT

1. Har du någonsin smugit ut utan lov? Kanske det kanske
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Haha, nja när jag går förbi så
3. Längtar du till sommaren igen? Som fan
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Tjenna snygging, nä ingenting
5. Hur svarar du i telefon? Hej eller Hej det är Therese
6. Vill du ha barn? Jo i framtiden så
7. Har du gjort något olagligt? Vetifan asså
8. Vill du så får du gärna berätta vad? Är alltid laglig..
9. Har du några tatueringar/piercingar? Nix, bara i öronen
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Nä
11. Bäddar du ofta sängen? Ja det tycker jag
12. Vad gör dig riktigt glad? Mina vänner
13. Går du i kyrkan? Bara vid dop, bröllop och begravningar
14. Gillar du att sjunga? Ja när jag är själv, haha
15. Har du egen dator? Ja
16. Hur mår du idag? Bara bra tack
17. Vilken klass går du i? Mem07
18. Har du mycket pengar just nu? Jag är en fattig student - så nej
19. Är det jobbigt o svara på frågorna? Nä inte så farligt
20. Hur mycket är klockan nu? 20.46


Kommentarer
Postat av: Grahl

7. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja, bla kärleksbrev.

hahahahah, tyst!!!!

2008-03-10 @ 01:19:39
Postat av: Therese

Hahahahaha! Du var så söt Linus ;P

2008-03-10 @ 09:57:17
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0