Påskhelg

image220
                                                     Glad påsk!


Idag har jag och mamma varit på Väla, sen efteråt stack vi till Elineberg för att fika lite med mina kusiner och min morbror som nyss fyllt 40 och hans fru.

Fick blåbärspaj, kanelbullar och chokladrutor som Johanna och Johannas mormor Carin bakat. Haha! Riktigt gottit!

Sen har jag lekt frisör med Johanna, eller ja med hennes Barbiedockor. HAHA! Jag fixade deras hår, Adam valde ut kläderna och Johanna klädde på dem.

Det ska börjas tidigt brukar man säga, men kanske inte såhär tidigt. Min lilla Adam blir tre i sommar och idag satt han med en Barbiedocka i handen och sa "vilka snygga ben och vilken snygg frisyr". Hahaha! Så underbart roligt det lät!


Ps. Jag vill ha en riktig kyckling i mitt påskägg Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0