Nu får det vara nog!

Nu är jag är så JÄVLA trött på ert snack. Ni vet ingenting. Jag kan inte ens umgås med vänner utan att ni börjar snacka om att jag går på allt och alla och att jag ska hålla mig till en. Det är bara ett bevis på hur jälva korkade ni är. Det som skrivs om mig är lögner, även om ni själv tror på att det är sant så vet jag, mina vänner och andra inblandade att det inte är det.
Och det är trots allt det viktigaste.

Ni kanske ska tänka lite själv. Har inte ni killkompisar som ni umgås med? Jo jag tänkte väl det. Men jag får tydligen inte ha det, nä för då har jag sex med dem.


Du ska inte bry dig längre det vet både du och jag och Du kanske ska bry dig lite mer om vad den personen som du håller kär, inte orkar bry sig om.

Trodde att du iaf var den mogna av er och kunde säga att det är omoget att hålla på såhär, men jag hade väldigt fel. Det som sades för några månader sedan var alltså ett rent jävla påhitt från din sida inte från min. Jag har lagt ner allt mellan dig och mig, men när du skriver saker om mig igen då blir jag riktigt förbannad.

Och nej jag blir inte förbannad för att jag vet att ni har rätt. Alla människor i världen kan förstå och se hur jävla fel ni har. Det är det som för mig pist off. Ni tror att ni vet allt om mig och mitt privatliv, ni vet inte ens en bråkdel.

Jag må avsky er för de sakerna ni skriver om mig, men hatar er gör jag fantamej inte! Bara fruktansvärt omoget att gå runt och säga sånt, haha!


Trodde att man slutade att sprida rykten och sådant trams på högstadiet men gud va fel jag hade.. Stackars flickor.. Hahaha!


Det här var ett argt inlägg, men jag har all anledning till att vara arg!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Precis, vi ( dina vänner ) vet vad som är sant. Palla dem omogna jävlarna som bara måste ha någon att hacka på hela tiden. PINSAMT. Skulle kunna tro att dem går kvar på mellanstadiet. hahaha! väx upp och lämna henne ifred för helvete!

2008-03-12 @ 21:50:43
Postat av: Anonym

Om du syftar på blogginlägget jag skrev så var det inte till dig utan till någon helt annan och är du nyfiken på vem så kan du och jag ta det vid sidan om. Har fått uppfattningen av att det är många som tror att jag menar dig, men så är inte fallet. Ville bara säga det, tjing.

2008-03-12 @ 22:03:06
Postat av: Kathy

Ovanstående kom då från mig och syftar du på kommentaren på bilddagboken så är det någonting som är mellan mig och Johanna. När en vän är arg, ledsen eller förbannad så ställer man upp och lyssnar på den och stöttar. Jag har ingen anledning till att gå och stå på "din sida" eller vad man ska kalla det när jag inte vet hur det hela ligger till. Jag står självklart för det som sades mellan dig och mig för några månader sedan för annars hade jag inte lagt ner tiden att skriva det, rätta mig om jag har fel. Fortfarande så handlade inte det jag skrev om dig i min blogg om dig och i kommentaren på bilddagboken så framstår ingenting det du skrivit om i det. Du tycker inte att det hade varit en bra idé att fråga först innan du agerar amok, vi kom faktiskt överrens för ett tag sen att det var slut på det här? Men tydligen inte.

2008-03-12 @ 22:07:50
Postat av: Kathy

Ovanstående kom då från mig och syftar du på kommentaren på bilddagboken så är det någonting som är mellan mig och Johanna. När en vän är arg, ledsen eller förbannad så ställer man upp och lyssnar på den och stöttar. Jag har ingen anledning till att gå och stå på "din sida" eller vad man ska kalla det när jag inte vet hur det hela ligger till. Jag står självklart för det som sades mellan dig och mig för några månader sedan för annars hade jag inte lagt ner tiden att skriva det, rätta mig om jag har fel. Fortfarande så handlade inte det jag skrev om dig i min blogg om dig och i kommentaren på bilddagboken så framstår ingenting det du skrivit om i det. Du tycker inte att det hade varit en bra idé att fråga först innan du agerar amok, vi kom faktiskt överrens för ett tag sen att det var slut på det här? Men tydligen inte.

2008-03-12 @ 22:08:02
Postat av: Anonym

Jag menade att det jag skrev i min blogg handlade INE om dig, blev lite för mycket bokstäver för huvudet där.

2008-03-12 @ 22:09:05
Postat av: Kajsa

Vem fan kathy nu än är, BACK OFF!!! lägg ner med sån skit snack, att du ens skriver sån skit som försöker bortförklara, snälla de e bara oerhört pinsamt för dig! Tes står på din sida trough thick and thin

2008-03-12 @ 22:59:07
Postat av: Anonym

Men backa du? Var fick du luft ifrån? Läs vad jag skrivit istället och kolla upp fakta att det bara varit ett jävla missförstånd mellan oss? Knip igen fingrarna och skriv inte när du inte vet, aaaah. POSS

2008-03-12 @ 23:08:51
Postat av: pasta

oh herregud. värsta chatten här i dina kommentarer. Nuvet jag inte vad du syftar på eller hur dte ligger till, men jag förstår dig till 100% . Det finns inget värre än när folk snackar skit. Skrev precis blogg om det själv.

2008-03-13 @ 21:14:51
URL: http://paastis.blogg.se
Postat av: Anonym

märks fooortfarande hur jävla LITE till liv folk har och blandar sig i skit som inte ens stämmer. AAH!

2008-03-14 @ 00:05:39
Postat av: Johanna

HAAA! Spelar ingen roll hur jävla omogen jag är, för att de var mig han valde, och tro mig, han kommer alltid välja mig, framför dig ;)

2008-03-14 @ 18:43:53
Postat av: Therese

Tror du allvarligt att jag bryr mig om han väljer dig? Jag vill inte vara tillsammans med Marcus. Väx upp och sluta bry dig om mig istället. Du har säkert fullt upp med ditt lilla liv så tänk inte på mig..

2008-03-14 @ 19:22:17
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se
Postat av: xoxo

det e bätter att du håller dig till en kille.....och håller dig till sanningen, så slipper du allt snack

2008-03-14 @ 21:42:35
Postat av: Johanna

jag ska sluta bry mig när du slutar låtsas..

2008-03-14 @ 21:43:41
Postat av: Therese

Så nu måste jag även ha en killkompis för att ni ska sluta snacka? Störtlöjligt!
"Slutar låtsas" du ska sluta låtsas att du känner mig

2008-03-14 @ 22:53:56
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0