Känslor är för det mesta skit

Många kanske tycker att jag ger upp. Jag vet några som troligtvis kommer att tycka det och som säkerligen redan tycker det. Men jag kan inte ge mer än vad jag har att ge. Jag kan inte fortsätta att vara en helt annan person än den jag egentligen är när jag trivs med mitt liv.

Jag trivs inte just nu och kommer därför att offra något för att få det att bli bra igen. Inget ska stå i vägen, inte denna gången.


Hoppas att alla förstår mig och känner med mig i denna fråga. Det är mitt liv och mina val. Även om folk kan ha synpunkter kommer jag alltid att lyssna på mina innersta tankar.


Det finns de som offrat mycket för det jag har nu, men som jag sagt innan jag kan inte ljuga för mig själv och låtsas som om allting är okej, när det inte är det.

Den enda personen man inte kan ljuga för är sig själv.

Jag är beredd på att göra mycket för att få det bra igen,
hoppas även att ni där hemma är det.


Imorgon ska jag prata med någon kan hjälpa mig att styra upp detta.

Sen får jag helt enkelt se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Brodden

Jag håller helt med dig! I´ve got your back sis =)

2008-03-26 @ 22:19:07
Postat av: Maja Munke

Förstår dig fullt ut och stöttar dig till 110% oavsett hur det blir! Du är underbar vännen.

2008-03-27 @ 19:15:03
URL: http://munke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0