Helgen

20-årsparty igår, väldigt trevligt! Ganska mycket folk :)

Sen blev stan för hela slanten, Baggens och Tycho. Inte så mycket folk ute för att vara lönehelg faktiskt. Trodde det skulle vara mycket mer. Träffade Pasta, Kajsis och Sandro också. Skit kul! Anton och co träffade man också ett litet tag. Drog in på Tages vid ett, sen vid tio i två var jag och Maja ute igen, haha! Då tog vi våra jackor och begav oss till Oliver's för nattamat. 
Många hemligheter sades under kvällens gång, haha! Me like!

Efter det gick jag och Majsan hem och jag var så fruktansvärt rastlös så jag ställde mig för att diska, hahaha! Jag diskade en jääädra massa disk, haha!
Sen så fick jag besök av Mr M, haha!

Blev en mysig natt blev det trots allt :) Maja sov redan i sängen när jag kom in igen, haha! Sötegöte!

Vaknade vid kvart i tio av ett sms av herrn längre ner på gatan, haha! Seg på att svara på sms var han innan på kvällen, men det tog han snabbt igen,
men han kan ju faktiskt ha sovit vid den tiden. Haha!

Sen ringde jag till Taxi Häljarp och beställde en taxi till "Majas". Hahaha!
Den blåa taxin kom efter drygt femton minuter och körde mig heeela vägen upp på uppfarten i Häljarp. Haha!

Blir nog slappekväll idag ändå, min lilla kompis är väldigt, väldigt svårnådd idag så ska fortsätta jaga henne nu.

Puss! 

Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Den här lilla kompisen jobbade faktiskt HÅRT! haha

2008-03-29 @ 21:34:54
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0