Förtydligande

Som de flesta redan vet har "det" uppstått igen.

Och nej jag vill inte att fler lägger sig i. Prata gärna med mig om det om ni vill och känner att ni måste. Men skriv inget om det, lägg inte upp något som har någon anknytning till det. Bry er inte om det.
Jag är trött på det nu, även om ni (mina vänner) bara vill hjälpa till så blir det fel.

Tycker fortfarande att du är fruktansvärt omogen för vem är du att lägga dig i mitt liv. Du skriver bara en massa skit som du inte ens kan förklara. Du kommer med tomma påståenden om mig. Du vet inte ett skit. Sen när kan man inte ha killkompisar liksom. Och bara för att man har "träffats" innan så betyder det inte att man inte kan träffas igen? Inte ens för att kolla en film?
Hm, så funkar det inte för mig. Tyvärr du. 
När du skriver håll dig till en har du ingen aning. Absolut ingen jävla aning.

Du tror du vet så mycket, men det du vet stämmer inte i praktiken. En av mina närmsta vänner, som är en kille oops, säger att jag bör vara stolt. Jag bör vara stolt över att du bryr dig så mycket om mig och mitt liv.

Ni är en hög av pussys som inte vågar ett dugg.

Ni vågar inte ens säga vad ert problem är, utan ställer bara följdfrågor
på det jag frågat er, ni vågar inte säga sanningen till båda sidorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0