Finner inga ord

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta gårdagen, eller ja kvällen. Blandade känslor och sånt där jobbigt.

Var först inne i Landskrona med Jennie och sprang runder där, sen var det hem och göra vid sig sen in till Maja på förfest. Åkte ner till stan och många drinkar senare så fanns vi på Baggens, träffade den nyblivna 18-åringen med sällskap. Mycket trevligt :-)

Än så länge hade kvällen varit på topp (förutom lite somnande på en toalett av en kär person) sen kom det. Jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Vem skulle jag prata med? Vem hade gjort så? Vad hade hänt?

Många frågor och svar.

Kan ju bara säga en sak som avslut, jag hatar svartsjuka. Jag förstår mig inte på det. Kan man inte ha vänner eller gamla ex som bra vänner utan att någon ska bli svartsjuk? Tycker att det är så himla onödigt. För mig själv kan jag bara säga att jag är inte sån, jag är inte en sådan tjej som går med min pojkvän i handen och förbjuder honom att prata med det motsatta könet. För hade någon gjort så mot mig - då jävlar hade jag blivit förbannad! Förstår mig inte på de killarna som ens tolererar det.. Jag menar den du är tillsammans med har valt just dig och inte den andra som du kanske är svartsjuk på. Antingen har den andra tjejen redan varit där eller så finns det potential till det i framtideb, men det är just dig han valt så tro på det och dig själv istället för att vara svartsjuk.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med dig angående svartsjukan. Men sen kan det ha hänt saker i ett förhållande som förändrar det. Men att hålla sin pojk/flickvän ifrån allt från det motsatte könet är sjukt. Med vissa undantag, om du vet vad jag menar...

2008-03-09 @ 11:08:27
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Therese

Jo jag vet, men tänkte mer på ja du vet, haha! Det klart att det kan ha hänt saker som gör en observant men att koppla honom o förbjuda honom att prata med sina tjejkompisar eller ex är nästan tragiskt :P

2008-03-09 @ 11:40:44
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se
Postat av: Jennie

Hahaha ja, väldigt tragiskt. Eller som att hota med att slå ett fylleraggs flickvän. HAHHAAHHA

2008-03-09 @ 17:50:31
Postat av: Therese

HAHAHAHAH! Ja :'D patetiskt

2008-03-09 @ 20:47:04
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0