En helt vanlig onsdag

Dagen började med lite sovmorgon, sen var det tillfixning för att sedan träffa vår kontaktperson på fadderföretaget.

Vi har fått Högskolan i Kalmar - avdelningen för omvärldskommunikation. Haha! Usch, det låter lite krångligt faktiskt. Men det ska bli kul, riktigt kul!

Efter det drog jag till banken för att hämta ut pengar, sen vidare till H&M där jag hittade min rara lilla kjol. Tjohej! Så lycklig jag blev!

Efter det drog jag hem och började packa inför mitt lilla "påsklov".

Sen har jag lagat mat och packat lite till och tittat på Grey's Anatomy två gånger. Hahaha! Det är numera mycket bättre än Cityakuten. Men det är bara för att Cityakuten går endast på repris från typ 1999 och ja, de avsnitten har jag redan sett. Grey's avsnitten är ju heeelt nya! Woho!

Ska se så jag har allt fixat till imorgon. Blir en rätt stressig dag.

Skola 9-12
Tåget 13.01
Ankomst Lund 15.57
Hämtas 16.00
Frisören 16.55

Tur att jag är the Queen of stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0