Du ska veta att jag saknar dig

Vad gör du nuförtiden
varför hör du aldrig av dig
det var alldeles för längesen vi sågs
Det var de första ord hon sa
när vi sprang på varandra
ute på stan tidigare idag
bor du kvar i samma tvåa?
vad jobbar du med?
hon bubblade av frågor
jag svarade
sen avbröt hon mig
med sitt underbara leende

Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att du sov här brevid mig igen
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig



Hahaha! Jävla Malin, har gjort så att låten satt sig på hjärnan.
Den är rätt fin, stämmer rätt bra överens med verkligheten har jag märkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0