Ack ack

Jag har nog aldrig varit så ful på en förfest som jag var igår när jag dök upp, hahaha! För att ni ska förstå som kommer en förklaring:

Jätte blött hår, uppsatt med bakåtslick typ, sen joggingbyxor, en svart tröja, tygskor, skinnjacka, sen hade jag en en tygpåse med andra kläder och smink i och en plastpåse med dricka i, haha!

Sen fick jag på mig svarta strumpbyxor, en svart klänning och svarta ballerinaskor och lite smink och plattat hår och jag var redo!

Det blev lite kortspel, "jag har aldrig" och sånt, hahaha! Därefter blev det bussen ner till stan. Tycho och Baggens var det som gällde. Rätt så mycket folk ute faktiskt. Trevligt!

Kunde blivit en lång natt om jag mått bra, hahah!
Aja, man lever bara en gång, även om jag inte alltid tror på det..

Ska göra något vettigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0