Tack <3

Har träffat väldigt många idag och de flesta har önskat mig välkommen hem. Det värmer, tack ska ni ha! Otroligt skönt att veta att ni tänker och bryr er om mig :) <3

Hämtade Majsan i Lund och åkte till Häljarp. Packade upp min väskor och sen åt vi makaronisar och köttbullar a la mamma. Efter det drog vi ner i källaren för att jag skulle packa upp mina kläder. Sen när jag var klar hoppade jag in i duschen och Maja somnade i soffan. Haha! Stack in till stan vid halv sju för att titta på när pojkarna spelade fotboll. Duktiga var dem!

Ska snart sova ska upp vi sju imorgon och sen in till stan för att klippa mig vid halv nio. Så imorgon blir det en heldag i Landskrona, tjoho!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0