Redogörelse 2

Tänkte skriva om studentfesten nu, ha ha!

Var som jag skrivit innan på studentfest hos Anton. Kom dit med Macki, Zebbe, Jocke och Danne. Efter ett tag kom huvudpersonen dit :) Snygg som bara den var han i sin kostym . Det blev mat och dricka. För mycket dricka.

Minnet sviker någon gång vid elva skulle jag tro.. Jag vet i alla fall att jag hade väldigt, väldigt trevligt! Kan väl lugnt påstå att jag pratade på för mycket och drack för mycket. Och igår skämdes jag rejält, det lovar jag.

Jag ramlade också. Utanför Synsam föll jag pladask ner på kullerstenarna. Mina knän är uppskrapade och ja, herregud. Hahaha! Några smaskiga detaljer utlåter jag här. Många vet redan om det och det räcker gott och väl.

Som jag sa till mamma "jag deckade aldrig, bara minnet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0